Londoni arhitektuuribüroo Chapman Taylori ärisuuna juht Ian Clarke'i sõnul lubab internetikaubanduse areng arvata, et ostukeskused on tulevikus enamasti väga suured.
- Londoni arhitektuuribüroo Chapman Taylori ärisuuna juht Ian Clarke. Foto: Ketrin Vasser
„Ostukeskustest võib leida nii kõikvõimalikke poode kui ka vaba aja veetmise võimalusi – kinosid, restorane jne –, kus inimesed võivad veeta terve päeva ning millega traditsioonilised kaubatänavad ja keskmise suurusega ostukeskused ei suuda võistelda,“ rääkis Clarke. Ta lisas, et skaala teises otsas on väiksemad spetsialiseerunud niši-ostukeskused, mis leiavad oma koha turul sarnaselt väikehotellidele, mis on vastukaaluks suurtele rahvusvahelistele hotellikettidele.
Clarke rääkis, et paljud inimesed kuulutavad poodide lõppu, sest internetis ostlemine kogub üha enam populaarsust. "Muutused on muidugi suured, kuid arvamus, et see pühib ostukeskuse mõiste maa pealt, on ilmselt liialdatud," ütles ta. Tema sõnul tuleb riideid edaspidigi selga proovida ja inimestel on vaja kohta, kus sõpradega kokku saada, seega jääb soe ja sõbralik ostukeskus mingil kujul alles – ilmselt palju mitmekesisema kohana, kus pannakse rohkem rõhku vaba aja veetmise võimalustele ja söögikohtadele, seega meelelahutus- ja ostlemiskeskkonnana.
Loe täispikka intervjuud Londoni arhitektuuribüroo Chapman Taylori ärisuuna juhi Ian Clarke’iga
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee. Intervjuust saad teada, kuidas keskused arenevad ja kuidas kliendid neid tunnetavad, kuidas keskused keskkonda mõjutavad ja kuidas ta hindab Eesti kaubanduskeskusi.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas ja ebakindlas maailmas vajavad organisatsioonide juhid ja tiimiliikmed pidevat enesetäiendamist. Tallinna Ülikool pakub lisaks
mikrokraadidele juhtimist ja organisatsiooni arengut toetavaid
tellimuskoolitusi, mida on võimalik kohandada vastavalt vajadusele. Koolitused on teaduspõhised ja praktilised. Uusi õpitud teadmisi ja oskusi on võimalik ettevõtte igapäevatöösse rakendada.
Enimloetud
4
„Konkurentidele ei meeldi, et tulime turule“
Hetkel kuum
„Konkurentidele ei meeldi, et tulime turule“
Tagasi Äripäeva esilehele